Toimitus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.4.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Serina Care, Y-tunnus 2487820-5. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja meidän vahvistama tilaus on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupastamme osoitteesta www.serina.fi.

Erityisesti julkisen sektorin toimijat kuten esimerkiksi sairaalat, asumisyksiköt, koulut ja päiväkodit sekä yritykset voivat tehdä tilauksensa myös sähköpostitse info@serina.fi tai puhelimella 044 2431 531, näissä tapauksissa tuotteet veloitetaan laskulla.

Kaikkiin tilauksiin lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja pakkauskulut. Valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan, tilauksesta veloitettavat toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Toimituskulut ovat 8,90 € tilauksen koosta riippumatta (Postipaketti, SmartPOST paketti, Matkahuollon bussipaketti tai -lähelläpaketti), Matkahuollon jakopaketti on 25,90 €.
Voit halutessasi myös noutaa tuotteet tehtaaltamme osoitteesta Joutsentie 8, 84100 Ylivieska. Tällöin ei tule toimituskuluja. Nouto on aina sovittava ennakolta Serina Caren henkilön kanssa (sähköpostilla info@serina.fi tai soittamalla 044 243 1531).

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Keskimääräinen toimitusaika tilauksille on 2-4 arkipäivää.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaan tulee ottaa aina yhteyttä ennen kuin vaihtaa tai palauttaa tuotteita.

Erityisen tärkeää on huomioida poikkeus, joka koskee painopeittoa. Peitto on sinetöity hygienia tuote, jonka hygieenisyydestä emme voi enää olla varmoja, mikäli peitto kasseineen palautuu meille sinetin rikkomisen jälkeen. Näin ollen painopeitolla ei ole vaihto- eikä palautus oikeutta. Tällaisessa tilanteessa emme ole velvollisia palauttamaan peitosta saamaamme maksua.

Tästä johtuen, tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden tilata verkkokaupastamme kokeilupeiton sopivaksi katsomalla koolla. Kokeilupeiton tarkoituksena on varmistaa peiton soveltuvuus asiakkaalle. Kokeilupeiton ehtoihin voit tutustua tästä.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee virheestä ilmoittaa välittömästi sähköpostitse tai puhelimitse.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksen suorittaneelle taholle.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8-16. Sähköposti: info@serina.fi tai puhelin: 044 2431 531

Vastuunrajoitus

Serina Care ei vastaa vahingosta joka liittyy välillisesti tai välittömästi tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen paitsi niissä tilanteissa kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet aina ensisijaisesti neuvottelemalla, joten otathan yhteyttä meihin asian ratkaisemiseksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Pin It on Pinterest